MENU
Jesteś tutaj: Płatność i dostawa
Kategoria:

 Jak pakujemy przesyłki:

Papeteria to produkt wyjątkowo delikatny. Zdajemy sobie sprawę, że musi do Państwa dotrzeć w stanie idealnym i nienaruszonym. Dlatego dokładamy wszelkich starań, by opakowanie w jak największym stopniu zabezpieczało przesyłkę przed jakimikolwiek uszkodzeniami. Jeżeli zauważycie Państwo przy odbiorze, że produkt posiada powstałe podczas transportu wady, odmówcie przyjęcia zamówienia i złóżcie w obecności kuriera pisemną reklamację. 

Kiedy otrzymamy zamówione produkty?

Informacja o przypuszczalnym terminie realizacji zamówienia jest integralną częścią opisu do każdego z produktów. Termin ten waha się w przedziale 2-30 dni i uzależniony jest od tego, jaki produkt Państwo zamawiacie i w jakich ilościach. Duże znaczenie ma także to, jak szczegółowo zostanie wypełniony formularz zamówienia oraz jak szybko zaakceptujecie Państwo przygotowany przez nas projekt. Po akceptacji projektu, który wysyłamy Państwu do 3 dni natychmiast nastepuje realizacja.

Płatność

W naszym sklepie akceptujemy płatności poprzez DOTPAY oraz realizowane tradycyjnie, za pośrednictwem konta bankowego. Po złożeniu zamówienia zostanie ono podsumowane wraz z kosztami wysyłki i ewentualnymi rabatami.

Jeżeli preferują Państwo zapłatę przelewem tradycyjnym mogą ją państwo zrealizować na jedno z poniższych kont bankowych:

IdeaBank – 19 1950 0001 2006 0071 2228 0002

Deutsche Bank – 96 1910 1048 2944 0010 4966 0001

dane: ARTENNE Anna Madej, ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 34, 90-135 Łódź

 W tytule przelewu prosimy wpisać numer Państwa zamówienia.

Dostawa

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kuriera UPS, InPost oraz paczkomatów InPost, koszty są następujące:

KURIER: 20 zł (do 30 kg)

PACZKOMATY (nie dotyczy planów stołów) : 10 zł

PRZESYŁKA ZAGRANICZNA: 50-90 zł (w celu informacji o dokładnej kwocie prosimy o podanie kraju wysyłki)